Tuesday, March 24, 2009

Dari Lensa MrKrew

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

klik gmbr utk gmbr besr


Ni ade laa sket hasil fotografi dr aku...
gune kamera digital 7 mg pixel je..
coz aku masih blom mmpu nak ble kamera dslr...
maklum laa student kan...
tp hasil die ble tahan laaa..
dier punye gempak dier......(ayat yg buat aku gelak) huahuahuhua..
yg penting minat tu perlu ade kalo nak wat something..
hehhhehe...
k ar...
nnti aku update lg...
dammm...waklulahhhh...:p

4 comments:

  1. yang ko plak merepek cam pompan gak.. haha..

    ReplyDelete
  2. ye ye gempak die punye effect ar..
    "foto yang baik bukan datang dari kamera yang mahal tapi dari teknik yang bagus"kata2 dari ntah sapa ntah da x ingat ...

    ReplyDelete
  3. hahaha kan da kne smack ngan semut. btol la tu semut. kte tgk nnt.. tak berapa lame lagi apek punye blog akn merepek juge huhuhu

    ReplyDelete
  4. mic check. salam akhirnya ada gak blog si great nih.. dah lama aku tunggu sebenarnyer~

    si anonymous tuh aku kenal. fucker ait! amik ayat aku~ cibai lu..

    opss sori. salah channel. maju dan terus maju bro~

    ps/ camera ape ko pakai beb?

    ReplyDelete